Dit is een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Bel dan de klantenservice op 088 0284366 of mail naar webshop@knhs.nl.  

Ik wil graag een bestelling plaatsen, hoe werkt dit?
Om te kunnen bestellen heb je een account nodig. Die maak je aan via de optie ‘registreren’ rechts bovenin de webshop. KNHS-leden hebben bij ons een streepje voor en profiteren van lekker veel voordeel. Geen lid? Je kunt bij ons gewoon bestellen maar wel tegen een ander tarief.

Help, ik kan niet inloggen! 
Rechts bovenin de webshop kun je je inloggen. Weet je jouw wachtwoord niet meer? Vraag dan via de link ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord op.

Let op: voor de KNHS-webshop maak je een apart account aan. Je kan dus niet inloggen met je Mijn KNHS account.

Ik wil een product retour sturen, hoe werkt dit?
Het proces om een product retour te sturen vind je hier.

Let op! Je kunt je retourzending niet sturen naar het KNHS-kantoor in Ermelo. Alleen retourzendingen die met een ingevuld retourformulier naar het juiste adres in Deventer worden gestuurd nemen we in behandeling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je voor 17.30 uur bestelt, geven we je pakket dezelfde dag nog mee aan de bezorgdienst.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 
Dat kan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 0284366.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? 
Wanneer je bestelling eenmaal is geplaatst, is het voor ons technisch gezien niet meer mogelijk om hier nog wijzigingen in aan te brengen. Wil je nog iets bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling.

Ik ben KNHS-lid, hoe krijg ik ledenkorting? 
Wanneer je bij het registreren je KNHS-relatienummer hebt ingevoerd, krijg je automatisch de ledenprijs in rekening gebracht. 
Let op!: Als je je registreert ontvang je een controlemail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Het enige dat je nog hoeft te doen is te klikken op de link in deze mail. Daarna kun je meteen shoppen met ledenvoordeel.

Ik ben net lid geworden van de KNHS en wil iets bestellen, alleen herkent de webshop mijn relatienummer niet?
Leuk dat je lid geworden bent en onze webshop al hebt gevonden. Wij voeren een keer per week de nieuwe KNHS-relatienummers in. Hierdoor kan het zijn dat jouw nummer nog niet meteen wordt herkend. We kunnen ons voorstellen dat je niet wilt wachten, neem daarom contact op met de klantenservice via telefoonnummer 088 0284366. Dan regelen we het meteen!

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn registratie ontvangen!
Als je je registreert ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Als je een Mijn KNHS-account hebt, ontvang je de mail op het mailadres dat je daarin hebt opgegeven. Dat kan dus een ander mailadres zijn dan je hebt doorgegeven bij jouw registratie in de webshop.

Kan ik mijn bestelling ophalen? 
Jahoor dat kan bij ons verzendhuis in Deventer. Geef het tijdens je bestelling aan dat je het wilt ophalen. De kosten hiervan zijn € 2,95.

Waarom betaal ik €3,95 verzendkosten
Voordat het pakketje bij jou thuis aankomt, is er al heel veel gebeurd. Dit zijn kosten voor het verwerken en versturen van je bestelling.